vi var upp på bräntberget igen

men tyvärr så var matte kass och hade inte med sej kameran
så ingen bild uppdatering idag, och vi har nyss badat, för 3e jävla
gången den här veckan, måste vi göra det till en tradition eller!?!
dom säger att det är för vi ser ut som grustag i pälsen,
men jag tror dom fasen inte!!

på vägen hem ringde mormor, jag fick inte prata med henne men
matte säger att dom längtar efter mej, på onsdag ska jag dit på
semester över helgen för husse och matte ska kalasa och svänga
sina lurrviga, och den här gången tänker inte jag ta hand om dom
när dom är bakis, jag är upptagen med viktigare saker..
jag har ett helt hood att ta tillbaka och kissa in!

nu ligger husse och sjunger för lillefet medans han klipper hans naglar
"lilletjock lilletjock, vettuuuu vad vettuuu vaaad, nu är det bara-aaa
baktassarna kvaaa-aa-aaaaar, kaaan du kanske snooo på deeej?
såååådääääärjaa-aa-aa! vettu att vettu att, det är inte så mycke att
klippa här baaak, men vi kaan iaallaa-aafaa-aall toooppa-aa lii-iite"
det låter jättefint.... eller.... inte alls.... fint.... nånstans........

nu är det min tur för manikyr, JAG VILL INTE
iiiihhhhhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: