idag har lillebror..

..varit i robertsfors och hälsat på sin kullsyster, jag fick inte följa med som vanligt!
matte va rädd att jag skulle "komma i kläm" men alla vet juh att jag är störst, bäst
och vackrast, och det finns ingen som har en chans mot COOOKIE DA MAN lixom.

lillebror tyckte det va roligt iaf, dom jagade bollar och badade och sniffade på
varandra som mest, hon var lite mindre än lillebror men det gick bra ändå.

benny va där oxå och han hade en 9veckorsvalp som var mycket intressant att
lukta på, tvättad blir man såklart också! "working at the fatty wash.. laalalalaa"

sen for dom förbi tant magnus och spanade in hans nya crib.

kul kul.

MEN JAG DÅÅÅÅÅÅÅÅ?!
(jag hade iaf gott om tid att kasta förbannelser på dom alla 3
medans jag fick sitta ensam hemma. och vänta. och vänta.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: