duttig kille!

imorse när jag och husse var ute på morgonrundan så gick vi till ängen här nere
och kastade pinnar, efter ett tag kom en annan lös hund (border collie?) gående
på cykelvägen brevid, vi hörde dom ropa "neeej hiiiit" osv men h*n ville inte lyssna.
själv så sprang jag så fort jag kunde mot husse utan att han ens sagt till för den
andra hunden kom springande mot mej, 20 meter från husse stannar jag till och
vänder mej för att titta lite, då säger husse "hit" och jag springer dit och sätter mej,
den andra hussen och matten ropar fortfarande på sin hund och den lyssnar ändå
inte medans den springer runt där på ängen vid oss. jag och husse tittar bara på.

husse tyckte jag va duktig och är riktigt stolt över mej för det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: