stug händelser..

..det har ju hänt en del när vi var i stugan, räven va där och hälsade på!
jag mötte den aldrig men den va och smög runt bland husen.
på den här bilden hade räven just sprungit förbi.


och jag har sprungit tills jag blev trött och det händer inte ofta kan jag lova!
morfars kusin david va och hälsade på några dagar och han trodde på
att jag hade "nån slags bokstavs-kombination iaf" matte brukar bara
säga att det är a-ö så man får med alla. jag fattar inte alls vad dom menar.

sen var jag och morfar på kantarelljakt, vi hittade inte mest medans vi sprang
runt,runt i stugskogarna. jag kanske skulle gått en kantarell-jakt-hundkurs?



morfar badade och vi övriga sprang för livet åt motsatt håll... av nån anledning.


jag har haft lite hjärnspöken oxå för jag har sprungit runt, jagat och skällt på.. inget.

och när båtar har kört förbi för nära oss har jag stått ute på bryggan och skrikit
åt dom att hålla sej lååååååååångt borta för "det här ä fan min stug!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: