FÖÖÖÖÖÖÖÖR LILLE-RUB HAR TAGIT STUDENTEN!

..ja alltså morbor johan. så idag fick lillebror fara ut till fällforsån, husse
for på jobbet och matte lämnade mej hemma, ENSAM :O :O :O :O
matte sa att det var för jag bara skulle överrösta alla sångare i kyrkan.
men jag tror hon bara försökte släta över det lite fint att jag inte dög
som sällskap, lixom jag kunde ha badat innan? fönat mej? snälla?

aja. ooooooooch såhär kul hade dom UTAN mej.....















men sen kom liix husse hem från jobbet och hämtade upp mej så vi for på
teg till dom andra party-nissarna och åt tårta och sånt därnt!
jag hade tillåmed en kompis som hette melvin där, morbrors chafförs hund,
han är en blandis mellan en dvärgschnauzer (skäggis) och phalene (samma
som mej fast med hängande öron) men som alla andra hundar så blev han
lite närgången och det blev mer "följa-caken" än lekning. brydde mej inte mest.

melvin spinkade på mej från trappen.


jag satt mest och satt. "FÖÖÖR LILLE-RUB HAR TAGIT STUUUDENTEEEN"
hör ni va fint jag sjunger? mhm, JUST DET, jag hade ägt ut hela kyrkan!


tibbituss den onde var oxå där.


lillebror också såklart! han klädde ut sej till tomten, men lurade ingen.


sen försökte vi ta en gruppbild, det gick inte så jättebra.
koncentartionsförmågan var inte på topp. kan vi säga. (*host* lillebror *host*)


när vi skulle fara hem ville alla följa med ut,
förutom lillebror för han fattar inte vad som hände, som vanligt.


halle? lillebror?............?                                nope, he's still clueless.


adios amigos!

Postat av: Morfar

Ha-ha-ha......Du har satt en ny nivå på bloggen. Skrattade så jag nästan grät!

2009-06-11 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: