hey heeey cookie lovers!

.. jag är lite kinkig nu för jag inte fick följa med på äventyr idag,
meen jag ska nog ge igen inatt när dom gått och lagt sej för att sova. HEHEHEE

mormor kom förbi med Ludde för ett tag sen, han ska va med oss en vecka
nu när dom far på motorcykelsemester, jag ville såååååå gärna följa med
mormor när hon skulle fara men det fick jag inte ..
ingen vill leka med mej idag. *gråter lite (hör du mej morfar?)*

just nu ligger ludde och lillebror utslagna i hallen,
jag springer mellan balkongen och husse och kräver uppmärksamhet som
kompensation för dom lämnade mej ensam hemma, flera timmar! mmmhm.

jag ville bara säga att jag lever, mitt hjärta är lite trasigt, men jag lever.
yours truly / Queen Cee




Postat av: Morfar

Jag gråter med dig! När jag kommer hem ska du få följa med till the stug och få all the love you need!

2009-06-26 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: