idag kom husse hem tidigare från jobbet..

..så vi packade ihop oss och tog en svängom till fällforsån,
det va ingen hemma där för dom är bortrest men vi fick iaf leka av oss.

det va varmt i bilen.











när vi kom fram så satte jag igång att beta på en gång..


..lillebror ville oxå beta.


MMMMM gräääääääääääs.


lillebror svalkade av sej och jagade pinnar i vattnet..


..det skvätte lite när han simmade..




..jag tappade ner bollen.. men ville inte blöta hårtopparna..


..så lillebror kom och hjälpte mej..


...TRODDE JAG, tills han putta ner mej i vattnet :(


husse ville oxå bada, han tyckte de va lite kallt i vattnet.


..lillebror to the rescuuuuuuuuue!


..jag höll mej på avstånd.


..och sprang för livet varje gång lillebror vred ur skinnet!


när dom badat klart lekte vi lite till så vi skulle torka innan vi for hem.




och nu har vi nyss ätit middag, så jag ska vila magen.
hejhej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: