HELLEU!

..lillebror här! nu har vi inte uppdaterat på nån dag så jag tänkte
slänga in lite bilder från min helg (som caken har missat, ha haa)

igår eftermiddag kom husse och matte och hämta hem mej,
och husse ville spana hur bad vattnet i bäcksjön va,
så dom packade in småtjejorna och mej själv och tog en svängom.

tjejjorna.


"sisten dit är en bajskorv!!"


jag va den enda som vågade bada, haha, fegisar!


...fast det var lite kallt.





och efter det for vi till mattes kompis adam och hans flickvän och sen gick
vi ner på stan för att träffa upp veine och hans tjejkompis för lite glass.
sen for vi hem och sov, och jag fick sova en natt utanför buren igen!
den här gången lät jag bli att hångla med matte varje gång jag blev uttråkad
och låg och sov mellan husses fötter istället, och stal allt hans täcke...
hela natten. men det gör inget, nån måste juh ta plats och stjäla täcket när
inte caken är hemma och kan göra det själv. i was just helping. typ.

och idag ringde magnus och kom förbi med tony och nala, så vi for och badade!

jag fick sitta i husses knä..


försökte smyga mej bak till nala, men det gick inge bra, dom kom på mej.


så jag la mej och tjurade lite tills vi va framme..


ÄNTLIGEN FRAMME!! badabadabada baaadaaa! :D




jag vågade inte gå lika långt som husse och nala,
det var så stoooora vågor!


det vågade inte magnus och tony heller så jag höll mej vid dom.


husse försöker locka mej med freesbeen.


men den gick jag inte på (så ofta) sen flög freesbeen upp i ett träd
så husse tog på sej uppdraget att klättra upp och hämta den.


och sen hitta han ett till träd! "troru jag kan klättra upp i det här då?" sa han.


...och började klättra.


jag väntade nedanför och njöt av utsikten, klättra i träd är inte min grej.


titta bara!


när husse kom ner tittade vi på utsikten tillsammans. tass i hand. nästan.


SEN HITTADE JAG ETT HÅL JAG BARA VAR TVUNGEN ATT GRÄVA I
precis som caken, jag har lärt mej av henne. såklart!


efter ett tag var jag inte så gris-rosa längre..


och efter det vart det dags för hemgång.


skönt att komma hem! jag har legat och sovit i flera timmar nu,
närsomhelst kommer märta och vilda förbi och ska hämta märtas väska
som hon lämnade här i fredags, sen ska vi fara till mormor och morfar
och hämta hem caken, guuuu va jag längtar!

adios! // lillebror


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: