idag..

..lämnade matte oss ensamma för att fara med mormor när hon skulle
tatuera sej! lillebror sjöng massor för matte, men hon for ändå.
lilleror har lite sperationsångest tror jag...

mormor och tord, in action!


FÄÄÄRDIG! (bilden 'är uppochner, orkar inte rotera den;P)


sen kom husse hem och tog oss på en vända på bräntberget,
vi fick bada och sen sa jag åt husse att både kamma och föna mej,
vi skulle ju till mormor och morfar (då måste man fluffa upp pälsen)
för att hämta hem matte och visa upp lillebror för göran.

vi sprang och lekte och sprang och lekte massor hos mormor och morfar,
sen blev jag såklart utmobbad och alla skrattade åt mej när lillebror
tog/fick freesbeen som var min, MIN MIN MIIIIIIN !!!

morfar tog massa bilder som vi väntar på att få skickade så vi kan
dela med oss till alla andra av våran trevliga kväll också.


Postat av: Dagmatte Lena

Hej på er alla !!

Kakan och Lillebror berättade igår att "mommes" tatu är en känd kinesik maträtt.

Men det vet inte "momme".

Kram

2009-05-13 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: