JAG ÄR HEMMA PÅ HOODET!

nu är jag hemma från  mormor och morfar
och dom har tagit massa bilder på min minisemester.

jag har jagat bollar..





..och katten såklart.. (min största fiende)..


..grillat..
(det sägs att katt är inte så gott, jag säger man vet inte förrän man provat!)


..kört morfars moppe..


..glassat i solen..


..hälsat på bästa dagmatten Lena B..


..och stor-vårstädat morfar.

Postat av: Dagmatte Lena

Hej Kakan !!!

Kärleken till Morfar går inta att ta fel på.

Tänk om alla vore som dig.Du minns väl vad damen sa när vi var på prommis.Men så liten NÄPEN OCH SÖT HUND.Det var då jag tittade på Ludde och tämkte men vi då ?????????????? Kram till er alla

2009-05-04 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: