kvällsprommisen.

vet ni vad? ...LILLEBROR HAR FÅTT  TILLBAKA SINA ÖRON IDAG!
halva öronen satt kvar i tejpen men de lillebror inte vet mår han inte dåligt av.


matte säger att jag är en pojkflicka
för jag både lyfter benet när jag kissar och "märker revir" överallt.



vi fick använda små hjärnorna (fast lillebror inte har nån men matte säger
att jag inte får säga det högt så han blir ledsen)
och klättra på klippor.














sen kom en joggare förbi och förstörde vårt roliga
"stanna, sitt!, hit" säger dom, "BLABLABLBLABLAAA" is all i hear....



husse hittade en trådrulle som han klättrade upp på..


..lillebror försöker oxå, men misslyckas (otippat)...


"HOPPA HUSSE HOPPA! DET ÄR KLART DU VÅGAR! VI TAR EMOT DEJ!"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: