välling är bara för småbarn B)

mattes kompis märta kom förbi och kikade till lillebror oxå..
jag brukar uppskatta besök, men idag blev jag rent utsagt lite
lite bestött då lillebror fick all uppmärksamhet, av alla, hela tiden.
what the fuzz lixom, HALLEEE JAG FINNS OXÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄR!!

i alla fall så for dom iväg en sväng och lämnade mej alldeles
ensam  hemma. ENSAM. tillåmed lillebror fick följa med dom,
men inte jag, nejnej.... ÄR JAG OSYNLIG IDAG ELLER?! :'(

när dom kom tillbaka många långa minuter senare så fick lillebror
flytande  föda, med andra ord välling, hahaaa, vilken bäbis!
det lät ba slurk så va allt borta och halva lillebror och golvet dränkt
i välling oxå..  men jag ska väl va glad att han äter iaf.




Postat av: märta

haha men bra att det funkade då han va nog lite små hungrig då

2009-05-08 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: