med oändlig sorg i hjärtat..

..måste vi tyvärr meddela att cookie har sprungit vidare till dom gränslösa
ängarna i hundhimlen, saknaden är enorm och finns inte ens att sätta ord på.
det kom ganska plötsligt och oväntat och tårarna slutar aldrig rinna..

som alla vet var ju caken rätt speciell och kommer alltid att vara det oxå.
förevigt och alltid älskad av oss alla.

mammas lillhjärta sprang vidare och tog halva mitt hjärta med sej.

2004-10-07 . min lilla babycakes.

Postat av: Morfar

Å kakan vad jag saknar dig!!!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 23:03:41
Postat av: Mia

Så ledsamt att höra att kakan gått vidare. Jag tänker på er alla i denna stund och hoppas att Lillebror inte letar för mkt.

2009-11-10 @ 00:29:23
Postat av: fan#1

fick just höra nyheten. så otrolig sorg som finns hos så många. tänk att "bara" en hund kan göra så stor skillnad i människors liv. många varma kramar i er sorg.



marie

2009-11-10 @ 10:07:26
URL: http://miasomewhereintime.blogspot.com/
Postat av: Sara

Usch vad ont det gör.. Och trots att jag inte träffat Caken på ett tag, så kommer hon alltid ha en plats även i mitt hjärta där hon lever vidare.

2009-11-10 @ 14:32:52
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: mormor L

älskade lilla kaka.... du gjorde skillnad i våra liv helt klart...jag trodde aldrig att jag skulle bli så ledsen .....du var så älskad hoppas du kände det...en sådan personlighet det finns bara en kaka oersättlig förstås...Tack för att jag fick vara en del av ditt liv...kramar mormor

2009-11-10 @ 22:37:32
Postat av: Dagmatte Lena

Du lilla näpna

Saknaden och sorgen är stor att du inte längra är med oss

Fattar inget.

Är bara så glad att jag fick vara din dagmatte när du var hos Mormor och Mofar

Många glada skratt och mycket buz har vi fått uppleva.Att fått vara en del av ditt allför korta liv på Jorden,för det var ju DIN VÄRLD

Nu i ro slumra in i bäddem den fina.......

Kram Dagmatte Lena.

2009-11-11 @ 11:32:48
Postat av: Morfar

2 nätter och 2 dagar har gått sedan det ofattbara inträffade. Så sakteliga håller chocken på att ge vika men det tomrum du lämnat efter dig känns oändligt. Ingen som slickar mig ur sängen på morgonen, ingen som skäller glatt när jag kommer hem, ingen som håller katten i schack, ingen som låter hoodet veta att "här är jag", ingen som tjuväter kattens mat, ja listan kan göras lång på saker vi saknar. Hur och varför är frågor vi aldrig kommer att få svar på men jag hoppas att du fick med dig vetskapen om hur älskad du är. Saknar dig så enormt mycket caken.

2009-11-11 @ 20:23:02
Postat av: Morfar

2 nätter och 2 dagar har gått sedan det ofattbara inträffade. Så sakteliga håller chocken på att ge vika men det tomrum du lämnat efter dig känns oändligt. Ingen som slickar mig ur sängen på morgonen, ingen som skäller glatt när jag kommer hem, ingen som håller katten i schack, ingen som låter hoodet veta att "här är jag", ingen som tjuväter kattens mat, ja listan kan göras lång på saker vi saknar. Hur och varför är frågor vi aldrig kommer att få svar på men jag hoppas att du fick med dig vetskapen om hur älskad du är. Saknar dig så enormt mycket caken.

2009-11-11 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: