gnagarN..

..3 timmar oavbrutet gnagade jag på benet innan jag blev less, matte säger
att hon har skavsår i öronen av allt gnagande. knutarna är godast såklart..



..sen gick jag och kollade läget med målarna, dom var inne på andra varvet nu
"snart klart" sa dom, mitt i alltihopa hittade vi ett misstänktsamt spår från ingenstans,
det verkade förfölja mej, men vem hade lämnar det där? en björn? en flodhäst?
en lillebror-ätande drake!?  eller en krokodil!?! nej, en klumpig flodhäst måste de va!





...och efter många långa sekunder hade husse & matte lokaliserat den skyldige,
vem kunde de vara? & varför berättade dom inte för mej? va? vavvavavvavvaaa?

TAMTAM-TAA-TAAA! där är han! (den skyldige väljer att vara anonym.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: