lillebror här igen..

..nu är jag piggare, har sovit 18 timmar i streck nästan, husse och matte fick tvinga
ut mej på en snabbkiss innan riktiga läggdags, och jag fick sova i sängen igen,
jag var varm och tog all plats och halva (dubbel) täcket, stoppade tassarna i ansiktet
på matte några gånger osv, men jag sov och sov och snarkade heeeeela natten.
caken har inte kommit hem än så jag får väl lägga upp lite bilder så länge.

caken var ju som sagt lite uppstressad på morgonen, hon satt och sjöng några
enformiga stugsånger från hatthyllan alla 7 milen till stugan. jag fick ont i öronen.


så fort vi var framme så letade vi upp en boll var att leka med,
medans människorna åt sill lunch och drack nubbe och ööle.


nån nubbe och öl senare somnade både husse och morfar till fotbollen.


när dom vaknade så tog husse på sej "lekfarbror" utrustningen.






innan middagen tog husse och ingemar upp näten,
jag och caken tar emot dom..


ludde oxå, fast han jagade mest vågor.


THE STUG'S


"hör du vad jag hör?" (parabolerna är påslagna)


caken fick gunga gunga, och det tyckte hon va skiiiitkuuuul !


eller inte..


sen var det dags för middag!


och jag va dööö trött så jag somnade i husses knä..

mera powernaps, det blev en del såna under helgen...


och kvällsfika



ingången till cakens stuga.


husse gjorde en lekis till mej








och mera fika ute på hälla..




kindpåsarna låg på luftning.


"du kan inte ta meeej na nanananaaa naaa"


vi såg en älg i en tidning, den hade "cake-öga" :D


jag, husse, matte och caken gick på jakt efter luddes fotboll som dragit
till sjöss och för att fiska lite.




vi satt och tittade på när husse inte fick nån fisk.






"COOKIE-VIEW"


sen vare dags för lunch igen.


"har ni ätit klart snart? vi vill leka"


trött-caken hade barr i skägget och skit/mossa/grus/skogen i pälsen.




hon ville sova men vägrade släppa kulöga från bollen om nån skulle försöka ta den.


sen efter en till fika var det dags för oss att fara hem,
morfar körde oss iland och caken följde med och höll ställningarna.


jag höll utsikt efter stenar och grund!


vi trängdes för att se vem som hann iland först,
och inte helt otippat att caken vann (hon va iland innan vi ens tagit i bryggan)


det kommer lite filmer sen också.

Postat av: Dagmatte Lena

Hej på er gänget !!

Tack för alla underbara bilder man bara njuter.

Ni verkar oxå ha haft det toppen i Midsommar

Kram

2009-06-21 @ 19:46:40
Postat av: angelica

Väskor till salu i bloggen, spana in. dom är unika!

Kram

2009-06-21 @ 19:49:44
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: