im baaaaaaaaack!

..och alive and kicking! så att säga.
när mormor körde hem mej idag och vi öppnade dörren och
jag såg att lillebror fortfarande existerade så ville jag bara
vända i dörren och fara tillbaka på teg, men det fick jag inte. va!
VADÅ "DU FÅR INTE" !? dom orden existerar inte ens i min ordbok.

men jag hade inget annat val. jag längtar redan till nästa semester.
BARA SÅ NI VET!

dock ska juh lillebror snart bli "lillasyster" för trotsen håller på att
driva oss alla till vansinne, VANSINNE I TELL YOU.

nu är rötmånaden över och av-kulningen närmar sej med stormsteg.
lillebror är lyckligt ovetandes medans vi vuxna smider planer bakom
hans rygg, om han bara fatta nått kanske han skulle förstå vad vi
pratar om men "vi" har aningar om att han är tappad bakom en vagn
för han är soooooooo totally lost när det gäller det mesta.

lixom hur smart är man när det roligaste man gör på dagarna är att
jaga sin egen svans? och sen inte ens fatta att det är ens egen?

/ Queen C in tha hood.

Postat av: Dagmatte Lena

Hej Karamellen den söta!!!!

Nu är det länge sen vi höde din ljuva stämma på gården

Morfar har berättat att du snart kommer till Hela Teg.

Nåt med ditt hus?

Vi bara längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?

Kram på dig

2009-09-09 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: