heeeeeeeeeeres coookie!

..som en del av er vet så har jag och matte flyttat på teg för 4-6 veckor
då det pågår stambyte hemma hos oss, jäj! teg jublar! (hör ni?)
idag försov sej husse till jobbet och då han ändå är finger-kapad så tyckte
han att han och lillebror kunde göra oss sällskap istället..

efter 10 kom mörrt och tindra oxå för en promenix längs strandpromenaden.
2½ timme var vi ute och gick och lekte i höstsoooolen..


HALLÅ HAR NI TANKAT SIRAP ELLERRRRR?!


lillebror aka simmarn aka knubbsälen in action!


det var halvknepigt att fånga alla 4 på samma bild.


JAHA, vem ska hämta pinnen då? PAX INTE JAG!


...jag står här och väntar på att nån hämtar den åt mej istället.


en till sån där brun! och den var inte så glad på mej.


när dom bruna lekte löst fick jag personlig en cake-hållare,
dom var rädd att dom bruna skulle vilja ha mej som tuggleksak.


ludde lekte kurragömma med sej själv.


dom bruna sprang runt runt ruuunt runt runt.


jag gömde mej hos husse. (ludde hittade mej inte iaf)


dom bruna blev aldrig less..




...eller? blev tindra lite upprörd på lillebror?


posa måste man ju oxå såklart!


och tillslut lite godisutdelning innan hemgång..

Postat av: Dagmatte Lena

Hej the dogs!!!



Men vilken tur du har Ludde som har en massa "kompisar"?

Dom bruna är ju bäst för dig

Och du lilla Karamellen får vara TEGs smycke dig kan dom ju inte springa på.



Kram på er alla.

2009-09-23 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: