VILA

idag har jag fått vila massa, husse tog med sej lillebror ut
till farmor och farfar imorse där var han till för en timme sen.
matte skulle på uppdrag halva dagen så det va lika bra.

sen for vi på djurmagazinet och köpte babymat till lilletjock,
och efter det till fällforsån för att hämta hem lillebror (....SUCK....)
så nu är det slut på vilan, jag längtar till imorrn när jag ska få
fara till mormor och morfar för en 4 dagars semester! wiiie!

---

vi fick med oss en agilitytunnel med babymaten för royal canin
hade nån kampanj där man fick en sån gratis, och det är väl klart
att jag va modigast av oss alla och sprang igenom den först B)
(men det har vi självklart inget bildbevis på då matte inte förstår
när ett KODAK MOMENT ligger rakt framför näsan på henne.)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: