you gonna party, like it's my birthday

som alla vet (eller i alla fall borde veta vid det här laget) så fyller jag år den
18 juni, vilket är snart, snartsnartsnaAAAAaart,och jag fyller the big 5 åren.
och frågan är då, vad ska DU köpa åt mej i födelsedagspresent?

jag har en liten liiiten (ej färdig) ÖNSKELISTA än så länge.
  • tuggben, grisöron - godis i alla former och färger
  • att nån annan familj förbarmar sej över lillebror
  • att bli vald till president of hela univärlden!
  • ny leksak som lillebror inte varit och slemmat på
  • ett nytt koppel för mitt gick sönder
  • ett eget rum där lillebrorar inte är välkommna
  • VÄRLDSHERRAVÄLDE
  • en god och smaskig kött tårta
  • en lillebror-fri värld


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: